miercuri, 1 iulie 2015

cum arata o zi din viata mea



                                            CAM ASA ARATA O ZI DIN VIATA MEA



Buna ziua azi am sa scriu despre cum se desfasoara o zi din viata mea:

-Dis de dimineata ma trezesc sa imi beau cafeaua
Infopgraphic-rexona-v5-medium-La ora 07.00 plec spre serviciu care este la 2 stati de mine (ceea ce imi permite sa merg pe jos)
-La ora 16.00 termin lucrul si ma duc acasa
-Peste o jumatate de ora dupa lucru ma puc de miscare prin parc timp in care ascult muzica (timp de 30 de minute)
-Dupa ce termin miscarea ma duc sa ma intalnesc cu cativa prieteni si ne ducem sa mancam ceva


Eu spun ca fac miscare pentru ca si voi ar trebui sa faceti, nu va ingrijorati in potriva transpiratiei
pentru asta exista  REXONA  uitati link catre pagina oficiala de facebook https://www.facebook.com/RexonaRomania


Rexona oferă un beneficiu unic: protecție eficientă împotriva transpirației și prospețime îndelungată, grație formulei patentate MotionSense™ adica microcapsule ce se activează la fiecare mișcare. Rexona este astfel primul deodorant din lume care conține microcapsule activate de mișcare, pentru protecție antiperspirantă eficientă și senzație de prospețime pe parcursul intregii zile.

Asa se desfasoara o zi din viata mea
MULTUMESC PENTRU TIMPUL ACORDAT ACESTEI POSTAI...

Trimiteți un comentariu